Kommunikasjon og service
Kurs og kompetanse
Vår avdeling for kurs og kompetanse leverer kurs innen ledelse, kommunikasjon, service og samarbeid.
I tillegg Vi er opptatt av ungdom og samfunnsansvar, og utvikler og tilpasser kurs til ulike behov for å få ungdom tilbake inn i utdanning og arbeid.
Fagområdene etnisitet og det flerkulturelle er integrert i alle kurstilbud.
Service og kommunikasjonskurs
God service både internt og eksternt er nødvendig for gode resultater.
Hvordan kan deres bedrift høyne servicegraden?
Aktuelt innhold
Alle kursene våre tilpasses slik at de harmonerer med behovene og ønskene hos kunden. I dialog med deg som oppdragsgiver utvikler vi kursinnhold og arbeidsmetodikk så det skal gi best mulig læringsutbytte og størst mulig økning i servicegrad som resultat.
Aktuelt kursinnhold:
- Hva er god service?
- Hva er bedriftens offisielle service og kommunikasjonsstrategi?
- Kommunikasjonsteori
- Den vanskelige kunden
- Klagebehandling
- Tilbakemeldinger – du får et verktøy for å håndtere uenighet og konflikter